The September Issue, a divatbiblia

2016. szeptember 19. - Pálosi Márta


A szeptember nem csak az iskolásoknak izgalmas hónap, de a divatimádóknak is. Az ősz minden évben az újrakezdést jelenti, hiszen ilyenkor az üzletekben a kis nyári ruhákat, shortokat felváltják az átmeneti kabátok, blúzok, pulóverek, a pántos szandálokat a zárt cipők és csizmák. Ahogy egyre hűvösebbek a napok, egyre  több izgalmasabb kiegészítővel dobhatjuk fel megjelenésünket, kreatívabban játszhatunk a textúrákkal, rétegezéssel.

Szeptemberben tartják a világ legfontosabb divateseményeit, például a New York Fashion Weeket, a Milano Fashion Weeket, de ebben az izgalmas időszakban érkezik a divatlapok alfája és omegája, a kínálatdömpingben utat mutató szeptemberi Vogue is. Az egyébként sem vékonyka magazin ilyenkor kétszeresére, közel 1000 oldalasra duzzad, ami egy komolyabb könyvvel vetekszik, épp ezért semmiképpen sem arra való, hogy a metrón előkapva lapozgassuk.

kendall-jenner-vogue-cover-september-2016.jpg

Kép forrása: Vogue.com

A szeptemberi Vogue egy igazi fashionista számára az egyik legfőbb inspirációs forrás.  Nem véletlen, hogy a divatmárkák PR tanácsadói élet-halál harcot folytatnak azért, hogy termékeik vagy hirdetéseik bekerüljenek, hiszen nem csak presztízskérdésről van szó, de a megjelenés az eladásokat is igencsak fellendíti. Természetesen ez egy mindenki számára előnyös, igazi win-win együttműködés, hiszen a magazin kiadója, a Condé Nast cserébe nagyon szép bevételre tesz szert.

Azt, hogy mekkora a felhajtás a szeptemberi Vogue körül a 2009-es "September issue" című film mutatja be a legjobban. A dokumentumfilm a 2007-es szeptemberi lapszám készítésének folyamatába enged bepillantást és megpróbálja felfedni Anna Wintour, a magazin egyszerre rettegett és csodált főszerkesztőjének titkát. Egy biztos, ami nekünk tömény kikapcsolódást jelenti, az a háttérben a szerkesztőknek sok stresszt, könnyeket és álmatlan órákat. Érdemes megnézni, hogy mennyi munka, amíg összeáll a magazin!

september_issue_ver2_xlg.jpg

Kép forrása: Impawards.com

Természetesen az eladás szempontjából nem mindegy az sem, hogy ki van a címlapon! A Vogue a legismertebb A-listás sztárokat igyekszik becserkészni, az elmúlt években például Beyoncé, Jennifer Lawrence, vagy Halle Berry került rá. Idén a Kardashian család egyik tagját, az üstökösként hasító modell-celebritást, Kendall Jennert érte a megtiszteltetés, hogy a borítóról nézhet ránk.

És hogy tényleg megéri-e megvenni a magazint? Őszinte leszek, senki se számítson arra, hogy ez egy olvasmányos lap tele izgalmas cikkekkel! Egyszerűen nem erről szól, a Vogue tömény divatesszencia, és annak ellenére, hogy a tartalmat 70%-ban hirdetések teszik ki, én imádom! Egy finom csésze kávé mellett órákon át tudom lapozgatni, nézni a gyönyörű képeket és beszívni a papír illatát... 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lipstickpolicy.blog.hu/api/trackback/id/tr6110412500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.